ICT-HULP

Technisch probleem? Ik help mensen uit Beersel en deelgemeenten met alle soorten technische problemen & uitleg, van alle Apple toestellen tot TV, sociale media en WiFi.

Contact opnemen? Kies een van de onderstaande kanalen naar keuze en ik beantwoord elk bericht zo snel mogelijk!

Liever opgebeld worden? Laat dan uw nummer achter via een van deze kanalen.

Vergoeding volgens tevredenheid!


Veelgestelde vragen

Welke apparaten of online diensten worden ondersteund?

Alles! Ik probeer sowieso alles op te lossen met mijn eigen kennis en die van andere hulpverleners, en als dit niet lukt wordt er op het internet verder gezocht. Apple-apparaten zijn hierop een uitzondering, die worden volledig ondersteund, zowel hard- als softwarematig.

Via welke kanalen kan je hulp ontvangen?

Je kan kiezen uit:
Telefonisch (zelf worden opgebeld)
Mailen (mail@aykog.be)
Chatten (Messenger: Technische Hulp Beersel: Ayko Geeraert)
TeamViewer (computer op afstand overnemen)
Interventie ter plaatse (maak een afspraak)

ListMinut (listminut.be)

...

Hoeveel kost de dienstverlening?

Je betaalt altijd een vergoeding volgens tevredenheid, en bij interventie ter plaatse soms een extra vervoerskost. Het eindbedrag hangt dus altijd af van uw lach. De Belgische norm voor ICT-Hulp door studenten/zelfstandigen is vastgelegd op €15 per uur.

Hoe kan er betaald worden?

Er zijn heel veel betaalmogelijkheden waar je altijd zelf het bedrag kiest, zoals:
Cash (enkel bij interventie ter plaatse)
Bankkaart met chip, magneetstrip of contactloos betalen (enkel bij interventie ter plaatse)
PayPal
Payconiq
Creditkaart
Overschrijving
...

Waar kan ik mijn mening achterlaten?

Schrijf een beoordeling, positief of negatief, op de Facebook-pagina onder recensies!

Worden er ook producten verkocht?

Laten we zeggen, soms. Enkele voorbeelden:
Klant 1 vraagt via chat hulp bij het kiezen van een geschikte computer. Ik help bij het kiezen naar gelang van de benodigdheden, waarna ik de klant doorverwijs naar 1 van mijn partners, waarbij de computer makkelijk besteld kan worden (kijk voor alle partners op aykog.be/ict-hulp). Hier verkoop ik niets.
Klant 2 heeft een nieuwe TV aangekocht in het buitenland, en komt thuis tot het besef dat deze niet werkt. Na dit ter plaatse te bekijken, merk ik op dat de HDMI-kabel defect is. Hierbij stel ik voor deze direct te vervangen. Hier verkoop ik dus het benodigde artikel, inclusief factuur.

Wat als ik een factuur of gedetailleerde werkbeschrijving nodig heb?

Boek dan via ListMinut, dit werkt volledig hetzelfde, enkel moet je verplicht online betalen. Je krijgt hierbij altijd een factuur van mij met de exacte werkuren en uitgevoerd werk, maar ook het zelfgekozen betaald bedrag.


Partners

Let op!: Bij het aanvragen van een dienst gaat u akkoord met de algemene voorwaarden. Deze kunnen geraadpleegd worden op aykog.be/terms.