ALGEMENE VOORWAARDEN

Bij het gebruiken van deze site en de aangeboden diensten gaat u akkoord met de algemene voorwaarden. Onderstaande voorwaarden zijn een samenvatting van de volledige voorwaarden. De volledige voorwaarden kunnen geraadpleegd worden op aanvraag via deze link en kunnen ten alle tijde gewijzigd worden zonder voorgaande waarschuwing.


AykoG.be

  • Eigenaar en Verwerkingsverantwoordelijke

    Ayko Geeraert
    1650 Beersel,
    Vlaams-Brabant,
    België

    Eigenaar contact-e-mailadres: mail@aykog.be

Hou u aan de algemene gedragsregels. Ga op deze site niets doen wat u in het echte leven ook niet zou doen. Er zijn verschillende formulieren op deze site aanwezig. Alle reacties via elk kanaal worden bekeken en verwerkt. Bij elk bezoek van iedere persoon aan deze site worden niet alleen de formuliersgegevens bijgehouden, maar ook uw IP-adres, huidige locatie, browser, besturingssysteem, datum en uur, eventuele vorige bezoeken... => bij ongepast gedrag is alles te traceren naar u als eigen persoon. Mij meermalig fout gedrag kan uw apparaat de toegang geweigerd worden naar deze site. Bij illegale activiteiten (hacken, content gebruiken zonder toestemming...) worden de nodige maatregelen getroffen.

Hou het internet een leuke plek voor iedereen. Bij klachten, neem gerust contact op, en dan wordt er samen naar een oplossing gezocht, wat beter is dan het internet vol te zetten met kritiek.


ICT-Hulp

Wijze van contact

Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen. Deze kunnen altijd bekeken worden op de ICT-Hulp pagina. Elke wijze van contact creëert automatisch een CASE-nummer, welke naar u als persoon te traceren is. Er wordt telkens geprobeerd om elke vorm van contact binnen de 24 uur te beantwoorden. Dit kan soms langer duren, en als het te lang duurt kan uw verzoek ook ergens zijn verloren gelopen. Als dit gebeurt, bent u vrij te verzoeken voor het zoeken van uw vorig bericht, en dit wordt later aan uw CASE-nummer gekoppeld.

Verleende hulp

Ik handel op eigen risico, en heb de benodigde certificaten/diploma's (o.a. Cisco IT Essentials) om hulp te kunnen verlenen.

1 regel over garantie en schade: alle acties die u zelf uitvoert aan een van uw apparaten vallen altijd onder uw eigen verantwoordelijkheid, tenzij anders schriftelijk vermeld.

Vanaf het moment dat ik, Ayko, een apparaat voor mijn verantwoordelijkheid neem, dus vanaf het moment dat ik een actie uitvoer bij een hulpverlening ter plaatse of via TeamViewer (chat en telefonisch dus niet), ontvangt u eerst een bepaalde overeenkomst voor de verantwoordelijkheidsovername of wordt dit schriftelijk op de offerte/factuur aangetoond. Ik ben nooit aansprakelijk voor acties die niet door mij zijn uitgevoerd, elke toegelichte uitleg of advies is voor eigen risico. Fysieke reparaties die door mij thuis worden uitgevoerd, vallen onder mijn verantwoordelijkheid

Er wordt altijd van uitgegaan dat u, de dienstaanvrager, de benodigde toegang tot het systeem heeft voor de uit te voeren dienst. Op een computer is dat voor de meeste taken administrator zijn, terwijl het bij online services zoals Facebook voldoende is om uw eigen wachtwoord te kennen.

Bij het niet hebben van de benodigde toegang, wordt na overleg de optie "recovery" overwogen. Hierbij wordt de toegang verkregen indien er bewezen kan worden dat het uw apparaat is of het uw account is waar weer toegang toe verkregen moet worden. Deze optie vergt veel tijd, en wordt vaak op een ander moment uitgevoerd. Deze werkwijze heeft echter een kleine slaagkans aangezien dit een grote impact heeft op het systeem en privacy van gebruikers van het apparaat of de dienst.

U bent ook ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor de licenties voor programma's of diensten die op uw apparaat aanwezig zijn. Indien dit niet in orde is, ben ik in staat om de te verlenen hulp te weigeren en bent u verantwoordelijk voor de gevolgen. Licenties voor bv. Office, Windows, antivirus-programma's kunnen ten alle tijde online of via mij aangekocht of aanbevolen worden.

Vergoeding

De vergoeding verschilt per contactkanaal.

Rechtstreeks contact => u kiest altijd zelf wat u betaalt. Zowel als ik langskom, als via online hulp (chat, TeamViewer...), kiest u zelf of u een donatie doet. Door met dit donatiesysteem te werken, is het zowel voor de dienstaanvrager, als voor de dienstverlener het makkelijkst en het goedkoopst. Niet tevreden? Heb ik niet de gewenste hulp geboden? Dan zijn mijn diensten volledig gratis. Betalen kan hier zowel contant als via online betaalkanalen.

ListMinut => bij ListMinut maak ik zelf op voorhand een prijsofferte (met een gemiddelde van €10-15 per uur). Dit bedrag dient altijd via onlinebankieren of credit card betaalt te worden voor de dientverlening. Contantbetaling is hier niet mogelijk. (Meer weten? => Klik hier)


DJ Ayko

- coming soon -



PRIVACYBELEID

Op zoek naar het privacybeleid en informatie over welke gegevens er verzameld worden? Klik daarvoor op de knop hiernaast.

Privacy Policy